poniedziałek, 15 lipca 2013

*in my sweet world*

Cześć, mam na imię Chrystiana. Jest to mój drugi blog, zaczęłam od pingera, którego prowadziłam ponad pół roku i w efekcie końcowym dotarłam tu :) Mimo lekkiego doświadczenia wciąż się uczę i popełniam błędy ^^ I will try not to disappoint :)
Więc tak, może dziś nie będę się za bardzo wychylać i opisze tylko w skrócie o czym będę pisać :) Na pewno jak sama nazwa bloga mówi znajdziecie tu posty o modzie jak i życiu codziennym zwykłej 17-latki :)
Będę umieszczać outfity, moje kulinarne wyczyny, przecenowe łowy jak i te nie przecenowe ^^ no i co tam jeszcze do głowy mi przyjdzie :) Mam nadzieje, że blog z dnia na dzień będzie zyskiwał, że się tak wyrażę nowych fanów :) Co tylko zmotywuje mnie do kontynuowania mojej 'przygody' :) na dziś to koniec także słodkich snów życzę ♥

lots of love 
Chrystiana
"Don't worry be happy"


Brak komentarzy: