poniedziałek, 26 października 2015

"I LOVE" DIY ROOM DECOUR, PROJECT ROOM

Po krótkiej przerwie, witam Was z uśmiechem na nowy dzień ☺ Dziś przyszłam do Was z drobnym DIY. Pokaże Wam jak stworzyć uroczą świeczkę na jesienne, długie wieczory w stylu LOFT. Ostatnio pokochałam ten styl, uważam że mieszkania są mimo tego, że nowoczesne to jeszcze i przytulne. Rozbudowane przestrzenie i ściany z cegieł, hmmmm marzenie. Gdyby tylko widok z okna był taki jak na zdjęciach. Najpierw zacznę od moich inspiracji, pokażę Wam też oczywiście co chciałabym mieć w swoim pokoju i oczywiście postaram się to zrealizować, przedstawiając Wam, sposób na to. A o to "My loft inspiration"



Największym plusem tego stylu jest to, że wszystko można zrobić. Zrobić tak jak się podoba nam, można stworzyć coś oryginalnego. Myślę, że w następnych postach pokażę Wam już coś co całkiem wprowadzi Wasz pokój w ten styl, dziś jest to tylko drobny element. Przecież trzeba dbać o szczegóły ☺
What you need:






 Na koniec można, tak jak już coś mówiłam, dodać coś od siebie żeby stworzyć coś swojego ☺ Ja akurat dodałam listek i gałązkę wrzosu żeby dodać klimatu jesieni.


To wszystko na dziś. Myślę, że następnym razem będziemy mogli razem stworzyć coś większego, a co to przeczytacie w kolejnym poście który mam nadzieje ukaże się już w czwartek. Na koniec zostawiam Wam jeszcze obiecane zdjęcia bluzy, których nie dałam rady wcześniej wrzucić ☺
See you soon
Chrystiana




6 komentarzy:

Madziakowo pisze...

swietne te osłonki:)

xthy pisze...

Świetny pomysł na te osłonki ;)
http://krze20.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Super pomysł! chętnie go wykorzystam przy okazji odrobiny wolnego! :)

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł! Z przyjemnością go wykorzystam w wolnej chwili :)

Subiektywna pisze...

Świetne te osłonki :)

Emanuela pisze...

Uwielbiam ten styl wnętrz, świeczka wygląda teraz bardzo ciekawie, w białym wydaniu podoba mi się najbardziej <3 ta bluza chyba podoba mi się jeszcze bardziej od poprzedniej :P